Hogyan támogassa magát a dohányzásról való leszokáskor

Így sikerülhet végleg a leszokás!

Mindenki kaphat segítséget, ha le akar szokni a dohányzásról | SONLINE

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében. Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet.

Ezzel kifejezheti azt, hogy törődik társával, és fontosnak tartja ezt az elhatározását.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról? Erősítse meg benne, ha most elhatározza sikerülni fog! Még akkor is sikerülhet, ha korábban már voltak próbálkozásai.

Mit jelenthet ez valójában? Hogyan vágjunk bele?

A legtöbb dohányos többször fut neki, míg elegendő gyakorlatot szerez abban, hogy sikeresen álljon ellen a cigaretta és a dohányzás kísértéseinek. Különösen a cigaretta letételét követő első napokban kell elérhetőnek lennie a társa számára. Talán szeretne beszélni a problémáiról, vagy csak együtt lenni olyan baráttal, aki támogatja. Ezért teremtsen arra alkalmat, hogy beszéljenek egymással, kávézzanak együtt természetesen cigaretta nélkül és nemdohányzó helységben, vagy éppen étkezzenek együtt.

Így sikerülhet végleg a leszokás!

Ajánlja fel, hogy meglátogatja ezekben a napokban! Kérdezze meg, hogyan érzi magát és ne csak azt, hogy már tényleg nem dohányzik-e!

hogyan támogassa magát a dohányzásról való leszokáskor

Ne beszéljen a cigarettáról, hacsak a társa fel nem hozza a témát! Sokszor sokat segíthet az is, ha a barátja nem gondol a cigarettára.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Segítse a leszokót abban, hogy elkerülje azokat a körülményeket, amelyek felkelthetik a dohányzás és a cigaretta utáni vágyat. Ezért mindig válassza a nemdohányzó részt az étteremben, kávézóban, kerülje dohányzási kódolás a sergiev posad ban a helyzeteket, amelyekben a barátja dohányzókkal, dohányfüsttel találkozhat.

Ez az EU országai közül az ötödik legrosszabb arány.

Tervezzenek nemdohányzó programokat pl. Adja értésére, hogy mennyire büszke arra, hogy leszokik a dohányzásról!

DOHÁNYZÁSRÓL LESZOKÁS könnyen?! - Teljes #könyvösszefoglaló

Erősítse hogyan támogassa magát a dohányzásról való leszokáskor benne, hogy mindig ott áll mellette bármit mond vagy bármit is tesz! Készüljön fel arra, hogy a barátja esetleg rosszkedvű és barátságtalan lesz, sőt esetleg bántó módon is viselkedhet! Legyen megértő, nehéz utat tesz meg!

1. Keressen indokokat!

Rendszeresen ünnepelje meg a társával a fontosabb szakaszokat pl. Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

hogyan támogassa magát a dohányzásról való leszokáskor

Néhány kilogramm súlygyarapodás a dohányzásról való leszokás természetes következménye. Ugyanakkor a felszedett kilók száma lényegesen csökkenthető. Ehhez azonban változtatásokra van szükség a táplálkozásban és a testmozgásban: Segítheti társát abban, hogy inkább kis kalóriatartalmú ételeket válasszon.

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Változással kell szembenéznie, ha abbahagyja a dohányzást
  • Így sikerülhet végleg a leszokás! - HáziPatika
  • A magyar turisztikai ügynökség vezetője júliustól a fejlesztések kormányzati koordinációjáért is felel.
  • A mellrák nem válogat Dr.
  • Eltelt egy év és nem gyújtottam rá!
  • Беккер снисходительно покачал головой: - Иногда все выглядит не так, как есть на самом деле.

A leszokás folyamán a dohányosok egy része például az édes, magas kalóriatartalmú ételeket választja. Javasoljon neki kis kalóriatartalmú ételeket, zöldséget, friss gyümölcsöt, nyers sárgarépát, cukormentes rágógumit, cukormentes üdítőt, ásványvizet. A mozgás a másik eszköz. Ebben az időszakban különösen ajánlott a szokásosnál több mozgás.

Leszokás a dohányzásról-10 óra alatt

Ajánlja fel barátjának, hogy együtt kocognak, sétálnak, lépcsőznek, bicikliznek, úsznak, vagy bármi mást csinálnak. A lényeg az, hogy mozogjanak.

A magyar turisztikai ügynökség vezetője júliustól a fejlesztések kormányzati koordinációjáért is felel.

Akár kezdjenek el együtt hogyan támogassa magát a dohányzásról való leszokáskor járni, még az is lehet, hogy ez Önnek is jót tesz. Hogyan segíthet a barátjának, ha nagyon sóvárog a cigaretta után? Emlékeztesse, hogy a sóvárgás elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem gyújt rá. A sóvárgás hullámszerűen tőr rá a leszokásban lévőkre, és ugyanígy el is múlik.

inni a dohányzásról való leszokáshoz mi lehet leszokni a dohányzásról

Ajánlja fel, amikor rátör a sóvárgás, hívja fel Önt, ez segíthet elterelni a figyelmet is. Ehhez természetesen elérhetőnek is kell lennie. Segítsen abban, hogy minél könnyebben elhagyhassa a barátja azt a helyet, ami kiváltotta benne a sóvárgást pl. Ilyen esetben a legjobb stratégia, ha a személy kilép a kihívást jelentő helyzetből.

Mi az, amit NE tegyen? Ne mondja, hogy ez könnyű, még akkor se, ha ez Önnek korábban könnyen ment! Minden leszokás más és más, senkinél nem zajlik le ugyanúgy.

Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról?

Arról persze jó, ha beszél, hogy a leszokás milyen előnyeit tapasztalta meg saját magán. Ne cikizze, ne prédikáljon, ne szidja le! Ezek egyszerűen nem működnek. Ehelyett mindig fejezze ki, mennyire nagyra tartja a próbálkozásáért! Mit tegyen, ha a társa visszaesik?

Olvassa el is